Horní menu

7.6.2005

Usnesení

ze zasedání obecního zastupitelstva obce Habřina

ze dne 7.6.2005 v Habřině

 

  1. projednalo:
  1. Kontrolu usnesení z minulého zasedání – konaného dne 13.5.2005
      • možnost prodej teletníku
      • návrh předsedů výborů – finančního kontrolního na jmenování členů komisí
  • závěrečný účet obce za r. 2004 a zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření s výhradou specifikovanou v bodě c) tohoto usnesení
  • závěrečný účet DSO Hustířanka za r. 2004 a zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření s výhradou specifikovanou v bodě b) tohoto usnesení
  • volbu členů jednotlivých výborů a předsedů komisí
  • odměny členů zastupitelstva dle nařízení vlády č. 37/2003 Sb ve znění pozdějších předpisů
  • Rozpočet obce na r. 2005
  • Sestavení a další aktualizaci www stránek obce
  •  

    1. Bere na vědomí:
      1. Zprávu starostky obce paní Zdeňky Sehnoutkové o situaci ohledně prodeje budovy bývalého teletníku
      2. Závěrečný účet DSO Hustířanka za r. 2004 a zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření
    2. Schvaluje:
      1. Volbu zapisovatele p. Dagmar Bittnerovou
      2. Volbu ověřovatele zápisu p. Romana Kozoně
      3. Volbu návrhové komise: Sehnoutka Jiří, Klímová Eva,
      4. Splnění usnesení z minulého zasedání :
        • převzetí dokumentace a zjištění podmínek prodeje bývalé budovy teletníku
        • uskutečnění pracovní porady
        • získání členů pro jednotlivé výbory
              1. Volbu předsedy stavební komise – p. Zdeňka Hrocha
              2. Volbu předsedy kulturní komise – p. Romana Kozoňe
              3. Výši měsíčních odměn zastupitelů dle nařízení vlády č. 37/2003 ve znění pozdějších předpisů ve výši 50 % nároku dle tohoto nařízení
              4. (výše odměny jednotlivých členů je na samostatné příloze)

              5. Rozpočet na rok 2005 jako přebytkový - příjmy 1 793 tis. Kč - výdaje     1 409 tis. Kč. Přebytek ve výši 384 tis. Kč se musí použít na splátku úvěru z minulých let.
              1. Závěrečný účet obce za r. 2004 a zprávu o přezkoumání hospodaření s výhradou spočívající:
          • v porušení rozpočtové kázně dle § 13 odst. 1 a 2 Z. 250/200 Sb ve znění pozdějších předpisů, neboť nebylo stanoveno a schváleno rozpočtové provizorium pro období do doby schválení řádného rozpočtu
          • v řádně prokázaném zveřejnění návrhu rozpočtu na r. 2005 před jeho schválením po dobu zákonem stanovenou
          • v dílčím porušení § 17 dost. 5 a 7 Z. 250/200 Sb ve znění pozdějších předpisů, neboť závěrečný účet obce za r. 2003 nebyl projednán zcela v souladu se zákonem a navíc bez zprávy o výsledku přezkoumání hospodaření,
          • v dílčí neúplnosti vedení účetnictví, neboť ve stavu účtu 031 –Pozemky nejsou zavedeny pozemky ve vlastnictví obce.
        • Opatření k odstranění nedostatků ze dne 25.3.2005 stanovené tehdejším starostou obce p. Václavem Skořepou s tím, že:
          • v bodech 1 – 5 bylo toto opatření splněno: (viz příloha splněná opatření)
          • se změnou v bodě číslo 6, a to: Zajistit evidenci pozemků v majetku obce na Katastrálním úřadě, ocenit je.

          zodpovídá místostarostka obce p. D. Bittnerová

          termín do: 30.11.2005

          Zavést tyto pozemky do účetní evidence na účet 031 – Pozemky

          zodpovídá: účetní obce p. Skřipská

          termín do 31.12.2005

           

           

          1. Ukládá
            1. Zabezpečit ocenění pozemků ve vlastnictví obce Termín 30.11.2005 – zodpovídá: Bittnerová D.
            2. Zavést oceněné pozemky do účetní evidence majetku obce: Termín: 31.12.2005- zodpovídá p. Skřipská
            3. Předsedům komisí – kulturní a stavební podat návrh na doplnění členů komisí (vždy 2)
            4. Předsedovi kulturní komise p. Romanu Kozoňovi u příležitosti životních jubileí občanů 50 a 55 let – zaslat gratulaci, u jubileí 60. a výše vždy po 5 letech provést osobní návštěvu občanů a předat malou pozornost v hodnotě cca 300,- Kč.
            5. Nadále zabezpečovat úkoly, které vyplývají z Opatření k nápravě nedostatků zjištěných při dílčím přezkoumání hospodaření do dalšího bodobí zodpovídá starostka obce p. Zdeňka Sehnoutková
            6. Všem členům zastupitelstva zabezpečovat a plnit úkoly vyplývající z jejich funkce
            7. Dokončit vytvoření a úpravu www stránek obce
            • Termín: do 31.8.2005
            • Zodpovídá: Bittnerová D.
          2. Doplnit návrh na člena finančního výboru obce – zodpovídá J. Sehnoutka , termín do příštího zasedání
          3.  

             

             

             

            Zdeňka Sehnoutková

            Starostka obce

             

             

             

            Zapsala: Bittnerová Dagmar

             

             

             

             

            Ověřovatel zápisu Kozoň Roman

             

             

             

             

             

             

             

            V Habřině dne 13.6.2005

             

             

             

             

             

             

             

            Vyhledat v textu

            21. 11. Albert

            Zítra: Cecílie
            TOPlist



            Nabídka zaměstnání 

            Inzerát - nabídka práce 2017.jpg

            Masáže na OÚ Habřina za zvýhodněnou cenu pro obyvatele obce

            Kontakty

            Obecní úřad Habřina
            Habřina čp. 28
            503 03 Smiřice

            e-mail: ou.habrina@centrum.cz
            Starostka obce: 725 862 068
            Místostarosta: 603 418 051
            ID datové schránky: ujmaua9

            http://www.hustiranka.cz/

            Mikrojesle Habřina

            Plakát - jesle 2017.jpg

             

             Projekty Královehradeckého kraje.jpg

             

            Návštěvnost stránek

            131216
            TOPlist